Super mysig dag

2012-09-04 23:57:36 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag har vi haft en super mysid dag! Dagen började med att mamma kom och plingade på dörren kl 7.00 efter att ha jobbat natt så hon la sig här och sov ett tag,sen så kände jag att jag ville ha Emilia hemma idag så hon fick vara ledig, sen efter lunch åkte hon hem, så kom Mirelle med barnen över och roade oss lite.
 
Sen när dom gick hem fick jag smärtor i mitt höger ben, har haft ont där i några dagar nu men det känns bara som att det blir värre, men tog alvedon så hjälpte det för en stund, och nu på kvällen var Mirelle här och hade lite film mys med mej och nu har smärtan i benet kommit tillbaka, så jag får nog ta att ringa till vårdcentralen så att dom får kolla på det där, men annars har vi haft en underbar dag med dom bästa:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback