Segis dag

2012-09-13 20:54:46 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Denna dag har verkligen varit seg, och trött har man varit också! Idag har jag och tjejerna spenderat dagen hos gammelmormor där vi blev bjudna på lunch och fika, sen kom även Tessan förbi en sväng och var med oss. Annars så har vi inte gjort något speciellt bara tagit det lungt, hemskt segdag har det varit måste jag säga.
 
Men imorgon blir det mycket att göra så då blir den nog inte lika segt. Ska in till stan vid lunch och möta upp Tessan så ska vi gå runt lite sen kanske ta lite foton kring uppsala, sen på eftermiddagen ska jag träffa Mirelle så ska vi åka och storhandla, sen på kvällen blir det kanske en utekväll med min stora kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback