Öppna förskolan

2012-09-18 19:43:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag på förmiddan gick jag och Lydia hem till gammelmormor och umgicks lite med henne, vi tog en promenad till coop och handlade och en snabbis in på h&m, sen gick vi hem till henne igen åt lite lunch och fikade. Sen gick jag och Lydia till dagis för att hämta upp storasyster Emilia, sen så mötte vi upp Mirelle och alla barn och gick till öppna förskolan och busade en stund. Sen gick vi och handlade och drog vidare hem.
 
Så idag har vi haft fullt upp, känns som att jag håller igång hela tiden? Men det är bara kul, men man är bra trött på kvällarna det är därför jag inte orkar att blogga alla gånger, och idag lyckades jag få tjejerna nattade i tid så passar på nu att blogga innan jag själv somnar :)
 

K r a m a r  p å  e r ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback