Onsdag

2012-09-12 21:08:15 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag har jag haft båda mina flickor hemma, Emilia låg och hostade hela natten så det var väll lika bra, men idag mår hon bättre. Emilia och jag började dagen med att baka kokosbollar sen Tessan kom förbi en sväng vid lunch och även min svärmor som stannade på lite fika, sen när min svärmor dragit vidare mot jobbet så gick jag och Tessan ut med flickorna till lekparken :)
 




 
På eftermiddagen när Tessan åkte hem, så väntade vi bara in pappa sen lagade vi lite middag och bara tog det lugnt. Nu är jag bara trött och vill sova, var ute på en skön träningsrunda på 6km nyss 1 timma och 9 minuter tog det, så himla skönt! Men lite mys framför tvn blir det nog iallfall. Hoppas att ni har haft en underbar dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback