Lugn och skön dag hemma!

2012-09-20 07:09:41 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår kände jag att jag ville ha en lugn och skön dag här hemma och så fick det bli. På morgonen efter att Emilia och jag käkat frukost så bakade vi en kladdkaka, och Emilia hjälpte till som vanligt, har ju två hjärtformar en liten och en stor så hon fick göra en alldeles egen i lilla formen, så hon penslade formen och hade i ströbröd, och blada ihop alla ingredienser, så hon var jätte duktigt, sen fikade vi och såg på pippi på rymmen och bara tog det allmänt lungt, sen på eftermiddagen så gjorde vi hemmagjorda hamburgare. Så det var hur skönt som helst att  bara få va en dag med mina u n d e r b a r a flickor ♥
 
 
Sen på kvällen träffa jag bästa Mirelle och vi tog bilen och åkte till eskelstuna dit vi ALDRIG åker igen, vi körde fel hela tiden så vi kom aldrig fram och typ aldrig hem hihi, men vi lyckade iallafall. Idag ska vi ha en mysdag med Mirelle med barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback