Lite shopping

2012-09-15 20:36:41 Shopping
» Kommentarer(0) «


Igår började vi dagen med att gå hem till bästa Mirelle för lite lek där, sedan gick vi hem jag och Emilia, fixade till oss fort för att åka ner till stan och möta upp Tessan. Passade äntligen på att lämnat in min älskade förlovningsring på lagning så på lördag är den klar, längtar! Sen så fick jag med mig lite nytt till mina flickor hem och en fin topp till mej själv :)
 


 
Sen på eftermiddagen så drog jag och Mirelle iväg för att stor handla, men innan det sprang vi in på Lager 157 dom har ju så söta kläder där inne och till ett väldigt bra pris, så där ifrån fick jag med mig ett par Svea leegins och ett par Lundmyr strumpor till Lydia :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback