Helgen

2012-09-25 21:49:56 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Har bara varit allmänt lugn och skön. I lördags träffade jag min vän Mirelle, vi åkte ner till stan utan barn och åt lunch på china garden, sen skulle vi hämta ut min älskade förlovningsring, men det vart till en stor besvikelse, den såg bedrövlig ut med andra ord, så den fick dom skicka tillbaka en väda till och får ett nytt försök att fika om den. Sen så åkte vi hem till Mirelle där vi bakade muffins som vi toppade med fluff men dom blev inte som vi hade tänkt oss men goda iallfall, senare på kvällen drog jag hem till Mirelle IGEN och såg på film med henne Erik och Daniel.
 
Söndagen spenderades bara här hemma en lugn och skön vilodag! Så det var faktiskt väldigt skönt, minns inte vad vi mer gjorde men det var nog ingen speviellt bara en lugn dag. Hoppas att ni hade en mysig  helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback