Torsdag

2012-10-04 23:00:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag blev det en lugn dag för oss! Jag började dagen med ett skönt långt bad efter det fixade jag mig och gjorde mig klar för dagen, sen la jag Lydia vid 10 kanske och städade ur hela lägenheten sen så blev det lite lunch och ut på en promenad mot dagis och hämtade upp mitt andra hjärta, så gick vi hem och åt lite mellis och såg på film, sen kom tjejernas farmor förbi med mat som hon lagade iordning till oss, det blev super gott, sen busade vi bara med tjejerna och tog det lungt.
 
Skulle ju ha bakat kanelbullar idag eftersom att det är kanelbullensdag men det glömde vi helt bort, men men sånt som händer, vi hade iallafall en bra dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback