Torsdag

2012-10-11 18:30:08 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag var vi uppe redan vid 7 tiden (skönt) så då blev det mys med mina flickor, sen lite frukost och fixa iordning oss, sen städade jag igenom hela lägenheten, sen så la jag Lydia en stund så att hon fick sova, så då gjorde jag mej själv klar för dagen, sen när Lydia vaknade så gick vi hem till Noel så att barnen fick leka av sig. Emilia har ju inte varit på dagis på hela veckan, hon är nämligen förkyld och hostar hela tiden och Noel har samma sak tydligen så dom fick leka ändå :)
 
Idag fick även min stora kärlek en ny arbetstid så han slutade 17.00 så det var underbart, älskar när han jobbar det passet för då kan han äta middag med oss, blir mycket mysigare då. Nu är jag själv hur trött som helst somnar nog när som helst, så ska väll ta mej en dusch och gå och lägga mej tidigare idag. Hoppas att ni har haft en fin dag ♥
 
Barnen i morse innan allt bus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback