Torsdag

2012-10-18 22:26:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag var vi uppe vid 06.30 här hemma och då vaknade barnen också när dom hörde att vi gick upp, så då gjorde vi iordning frukost, sen fixade vi oss och Mattias började jobba kl 8 idag så han åkte tidigare idag, så straxt efter det så gick jag och Lydia till dagis för att lämna Emilia, sen vidare hem för att leka lite.
 
Det blev en dag här hemma  för våran del, har känt mej så seg på dom senaste dagarna så har bara velat att ta det lungt. Sen efter att vi hämtat Emilia på dagis så gick vi förbi ica och köpte lite mysfika som vi hade till mellisen idag, munkar blev det vardagslyx. Sen så kände jag mej bara tröttare och tröttare och som tur var så slutade Mattias 16.30 så han sa att jag inte skulle laga någon middag för det kunde han göra så fort han kom hem så att jag fick vila av mej lite, vaknade runt 19.00 på kvällen igen hihi, kommer jag somna inatt? det tror jag faktiskt inte, fast jag känner mej lite trött nu så man får hoppas på det bästa. Så ja det är ungefär så här våran dag var sätt ut :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback