Tisdag & onsdag

2012-10-25 10:24:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I tisdags åkte jag och Lydia ner till stan och träffade Tessan, sen åkte vi och hämtade Emilia irfån dagis, sen åt jag och Tessan lite lunch och var bara här hemma och tog det lungt. Igår tog jag och Lydia en lugn och skön förmiddag hemma hos gammelmormor, där vi blev bjudna på lunch och fika, sen gick vi där ifrån till dagis och hämtade Emilia och sen vidare till gränby centrum för att träffa Tessan.
 
På eftermiddagen kom Mattias och mötte upp oss vid gränby sen så gick vi till Kyrkan (där flickorna ska döpas) och pratade med prästen och valde ut psalmer, vi har valt helt underbara psalmer ska skriva upp alla här i bloggen sen. Sen på kvällen så bakade jag nästan 100 bullar så nu är allt snart färdig bakat. Mormor är så snäll så att hon bakat massor med kakor åt oss till dopet. Ikväll ska det bakas cupcakes.. Hoppas att ni har haft en trevlig vecka hitils :)
 
Emilia igår innan hon skulle till dagis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback