Tisdag med pyssel

2012-10-02 22:22:03 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag har det varit en väldigt deppig dag för min del, det strular med allting, min förlovningring som är helt paj och försäkringskassan strular, så det har varit lite jobbigt men det löser sig hoppas jag. Idag tog jag och Lydia det bara lungt vi gick ut en timma tidigare innan vi skulle hämta Emilia ifrån dagis, så vi gick till lekparken och gungade sen tog vi oss en promenad, sen gick vi och hämtade Emilia och då somnade Lydia i vagnen så jag och Emilia plockade massor med löv så att vi kunde höstpyssla lite.
 
Sen när vi kom hem bakade vi chokladbollar och åt som mellis sen höstpysslade vi och la pärlplattor och Emilia la sin alldeles själv såklart hon är så duktig, sen så satt vi oss i soffan och såg på lotta medans Lydia sov sin andra sovstund. Sen när Lydia vaknade så ville hon bara vara hos mamma ingen annan stans så jag fick kasta i mej middagen och försöka göra allt med en hand men det gick bra, så hon skulle vara hos mej fram tills klockan var 19.00, men hon är lite hängig Lydia eftersom att hon har en förkyldning i kroppen än plus att hon kändes varm men det blev bättre sen. Annars har vi inte gjort så mycket annat idag.. Hoppas att ni har haft en toppen dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback