Onsdag

2012-10-11 08:18:28 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår kom först mamma och syrran förbi och fikade här, dom hade även med hundarna hit så det var väldigt roligt, mina stora bebisar. Sen när dom åkt vidare drog jag hem till en stressad Mirelle och hjälpte henne med både det ena och det andra, så att hon kunde få slappna av stackarn ♥ Vi fixade tårtor och även smörgåstårtor mums hihi.
 
Sen när vi kom hem så tog vi det bara lungt och lekte lite. Lydia hade bara sovit runt 10 och slocknat till en kortis vid 5 tiden, så hon var ju hur trött som helst redan vid halv sju så då la jag henne med en flaska välling sen när jag går in dit för att ta ut flaskan så ligger hon och skrattar hihi lilla busungen, men sen när storasyster kom in och la sig så somnade dom sött båda två ♥ :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback