Måndag & tisdag

2012-10-09 20:28:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår blev det en dag med min vän Mirelle, vi tog med oss alla barnen ut och lekte i en lekpark en bit bort där vi även satt och fikade tillsammans, vi var ute i 3 timmar med barnen så dom var lagom trötta sen när vi kom hem hihi. Senare på kvällen så tog jag det bara lungt och hade lite mys med min stora kärlek.
 
Idag blev det en dag här hemma, båda tjejerna är lite förkylda så Emilia fick vara hemma idag med mig och Lydia, vi har bara busat och tagit det allmänt lungt. Under tiden Lydia låg och vilade så passade jag på att göra en ny header till min blogg, och den blev ju fin, är faktiskt väldigt nöjd med den. Det så kul att hålla på att förnya här i bloggen. Sen så kom mormor och mostrarna förbi också på en kopp kaffe och lite lek. Världens bästa Mirelle kom också förbi alldeles nyss med en bit smörgåstårta till mej och Mattias, dom ska nämligen ha kalas imorgon som vi inte kan gå på, så det var gulligt och omtänksamt av henne ♥ 
 
Nu sitter jag bara och väntar på att min stora kärlek ska komma hem ifrån jobbet. Funderar på om jag ska hoppa ner i ett varmt skönt bad under tiden? eller planera lite mer inför dopet som är snart, hmm.. Imorgon blir det iallafall en dag med Mirelle (om ungarna mår bättre). Hoppas att ni har haft en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback