Måndag

2012-10-23 11:13:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår på förmiddagen tog jag och Lydia det bara allmänt lungt, vi var bara här hemma och lekte. Vid två gick vi och hämtade upp storasyster ifrån dagis, sen kom Chatrine hem till oss, vi lagade tacos och hade myskväll riktigt vardgaslyx. Sen efter att jag lagt barnen så satt jag och Chatrine och pratade igenom alla åren, vi har ju kännt varandra sen vi började på dagis då vi var typ 3-4 år gammla och det klickade redan då liksom, då blev vi bästavänner och vi håller kontakten än, så himla underbart.
 
Så det var en väldigt mysig ikväll. Älskar verkligen att prata igenom gammla minnen så himla mysigt. Vid 8 ungefär åkte Chatrine hem, då satt jag och kollade lite på tv och väntade in min stora kärlek. Så det var ungefär såhär våran dag såg ut. Hoppas att ni hade en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback