Lördag

2012-10-14 08:20:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår började vi dagen med morgonmys och lek som vanligt, sen fick Lydia sova en stund då passade jag på att vika undan all tvätt så att det var gjort sen fixade jag lite här hemma och åt frukost med Emilia. Sen ville Emilia gå ut och leka så då gjorde vi det, men vi nattade först Lydia i vagnen och sen gick vi till lekparken men vad händer då? JO det börjar ösregna, och vi hade inte rätt kläder på oss heller, men vi gick hem och såg på pippi istället, det gick lika bra.
 
Senare på kvällen blev det kvällsmys. Jag kollade på film här på datorn medans Mattias och Emilia hade myskväll och kollade på film. Sen när Emilia somna så såg jag och Mattias lite på The oc och vi fastnade framför det så vi gick inte och la oss förens kl var 00.30 kanske, så det blev lite sent. Idag ska jag och flickorna bara vara hemma och ta det lungt trot jag, blev en lugn helg för oss. :)
 
Fotade lite kottar när vi var ut också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback