Lördag & söndag

2012-10-21 18:55:55 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår drog jag och min familj iväg till gränby centrum en stund och handlade lite, sen åkte vi vidare till ikea och åt lite lunch, sen blev det en snabbis in till coop så att jag kunde handla så att jag kunde göra en trerättersmiddag och det blev det också, till förrätt blev det toast med en god röra på sen till varmrätt fick det bli kött med potatisgratäng och till efterrätt blev det pannacotta med hallon, (som ni såg i mitt tidigare inlägg) sen så hade vi bara myskväll och såg på film.
 
Idag har vi bara varit här hemma och vilat oss inför veckan som kommer, SÅ vi har inte gjort något speciellt bara lekt och gosat. Nu på kvällen kom mamma pappa systrarna och mormor förbi en stund. Hoppas att ni har haft en trevlig helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback