3år 10månader ♥

2012-10-14 08:52:00 Emilia
» Kommentarer(0) «


Idag bli min älskade stora tjej 3år och 10månader. Tänk att hon fyller 4år om 2 månader det är ju helt galet, tänk att jag har haft barn i snart 4år och det har varit 4 helt underbara år. Det har också varit lugna år måste jag säga, eftersom att Emilia är en sån pass lugn och duktig tjej och hur lättskött som helst, vilket det ser ut som att hennes lillasyster också blir. Fast alla har sina dåliga stunder också.
 
Just nu är Emilia en tjej som tar dagen som den kommer, älskar att pyssla om sin lillasyster och pyssla med allt annat speciellt dega med trolldegen. Hon är så duktigt på allt, städar alltid sitt rum alldeles själv innan hon går och gör något annat, så var faktiskt jag med när jag var liten och även Mattias så det måste hon fått av oss båda, hihi ♥
 
Bästavännerna är: Noel & Ida ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback