Våran vecka

2012-11-30 20:50:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Mattias har ju legat sjuk och han är fortfarande lite dålig, och hela denna vecka har jag legat med feber hosta ont i bröst och lungor haft svårt att andas, så detta blev en riktig sjukvecka, tjejerna har klarat sig, fast Lydia åkte på 39 graders feber här om natten men sen gick det över dagen efter, så det var skönt, men jag själv är helt slut orkar ingenting, och Mattias har ju jobbat så jag har fått tagit hand om båda barnen själv, det har inte varit lätt.
 
Jag har gått in på bloggen flera gånger och försökt göra nått inlägg men när jag väl börjat skriva så känner jag nej jag orkar inte, jag måste vila. (orkar knappt detta inlägg) Idag har vi bara varit hemma och jag har åkt på världens hosta, så Tessan har varit här och gett oss lite sällskap och även hjälp mig med flickorna, TACK ♥ Så jag kämpade med att baka ihop kokosbollar som fika. Så denna vecka har helt enkelt varit hemskt jobbigt, plus att det är sista veckan på min mammaledighet, så det känns surt att ligga sjuk sista veckan, hoppas att jag är frisk tills på måndag bara, vore ju galet att vara sjuk första dagen på jobbet efter 1års ledighet.
 
 
 
Mina älsklingar idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback