Våran helg

2012-11-11 19:40:56 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Har inte varit så bra måste jag säga, fick reda på att en i våran släkt dog i fredagsnatt, en som jag stod väldigt nära älskade May, så det var jätte jobbigt, jag fick veta det på lördags förmiddagen, så jag ringde Mattias och var helt förstörd så han fick komma hem och ta hand om barnen och stötta mig. TACK älskling för ditt stöd ♥
 
Så idag sa jag åt Mattias att han kunde åka och jobba så var jag hemma med mina flickor och bara tog det lungt, vi har kollat på barnprogram lekt och gosat hela dagen. Emilia är så otroligt gullig, när jag satt och grät så kom hon till mig och gav mig en kram och sa "men vad är det gumman" hon är ju bara för go min älskade stora flicka. Nu är iallfall barnen badade och nattade. Hoppas att ni har haft en fin helg iallafall!
 
 
Världens bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback