Underbara fredag

2012-11-16 21:33:16 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Äntligen är du här ♥ Idag började dagen med att mamma och mormor kom hit, mamma ville bli klippt, efter att jag klippte henne så skulle Emilia följa med dom hem och sova kvar där, så jag och Lydia träffade svärmor/farmor och åkte till gränby och shoppade, men sen så ringer mamma mig och säger att Emilia är ledsen och längtar efter mig och fiffin så hon fick komma till gränby och lämna Emilia hos mig, lilla sötnos, nu ligger hon i min säng och sover.
 
På gränby köpte vi födelsedagspresenter åt Emilia som snart fyller 4år och julklappar. Sen fick jag med mig lite saker åt mig själv också, smink äggskärare smörknivar bakdukar. Sen nu på kvällen så har jag bakat kanelbullar. Det är vad som har hänt under dagen. Hoppas att ni alla har haft en fin dag ♥ :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback