Torsdag

2012-11-01 22:57:14 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag började jag och Lydia dagen med att gå till boländerna för att leta reda på ett par varmfodrade stövlar till Emilia, dom är ju typ slut överallt i hennes storlek men vi hittade tillslut ett par som det var erbjudande på också så dom kostade bara 99 kr på coop så det blev ett fynd helt enkelt. Sen tog vi oss en promenad hem där vi mötte upp Tessan som kom och åt lunch med oss, och följde med oss och hämtade Emilia ifrån dagis, sen så var vi bara här hemma och fikade med barnen.
 
Nu under eftermiddagen/kvällen så har vi inte gjort något speciellt bara tagit det lugnt. Nu är jag iallafall hur trött som helst och ska sova när som helst. Det blev sent idag nämligen eftersom att jag har fixat lite här i bloggen som ni kanske ser och jag tänkte bara börja lite men jag måste alltid avsluta det innan jag stänger av så fick fixa klart allt, aja. Imorgon har jag båda mina flickor hemma vi får se vad vi hittar på ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback