Tisdagen

2012-11-13 22:00:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag när jag vaknade kunde jag inte andas ur näsan, trodde jag hade åkt på världens förkyldning, så jag sa åt Mattias att ha Emilia hemma idag för att slippa gå och hämta henne ifall det skulle bli värre, men nope en timma senare var allt borta och jag mådde hur bra som helst, skumt? Men jag har däremot varit väldigt hängig idag :/
 
Vi tog en lugn dag här hemma, sen gick vi ut till lekparken en sväng, men det blev typ bara i 30 min eller något, det var kallt och jag var hängig, men men en liten stund blev det iallfall. Senare på eftermiddagen kom svärmor förbi och klippte hunden och myste med oss. Hoppas att ni mina fina har haft en fin dag idag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback