Tisdag

2012-11-20 19:42:13 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag började vi dagen med att bara ta det lungt och mysa, sen kom mamma hit och hämtade mig och Lydia, så åkte vi till fullerö handel och kollade lite, fick med mig två st rosa hjärtan som man sätter i blommorna i tjejernas rum, det blev faktiskt väldigt fint. Sen åkte vi till någon annan affär vet inte vad det hette, sen hämtade vi upp Emilia på dagis och åkte vidare till boländerna och handlade lite mat.
 
Nu ligger tjejerna i deras sängar och snart sover, jag ska plocka undan lite och sätta på en maskin tvätt tänkte jag och vänta på att min älskling ska komma hem ifrån jobbet så att jag kan gå ut på en kvällspromenad. Imorgon ska jag till bvc med Lydia sen får vi se vad vi hittar på för kul. Ha en fin kväll ♥ :)
 
 
Lydia med sin nya hårborste som hon fick idag av mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback