Onsdag

2012-11-07 21:45:22 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag började vi dagen med städning här hemma, sen kom Tessan förbi och åt lite lunch med oss, blev bara en snabbis, sen så fort hon åkte så kom Madde över så gick vi och hämtade Emilia sen till ica och handlade lite, sen så lagade vi ihop en god middag med pesto och kyckling, sen så kollade vi på filmen Hugo 5 gånger med Emilia, som skulle se den igen och igen hihi. Sen vid 19.00 tiden nattade jag barnen, så kollade jag och Madde på halv åtta hos mig och bonde söker fru och drack te, mysdag ♥
 
Nu har Madde gått hem och min älskling har kommit hem så nu ska vi äta lite ost och kex och mysa lite. Imorgon har vi inte planerat något speciellt vad jag kan komma på nu, men det blir nog en lugn dag här hemma med Lydia :)
 
 
Ta hand om er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback