Måndag

2012-11-06 09:34:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår hade jag båda mina flickor hemma ♥ Jag var jätte trött efter helgen så vi var bara här hemma och lekte. Båda tjejerna lyckades sova middag idag i ungefär 2 timmar, Emilia som aldrig sover middag, så på kvällen efter att jag lagt dom i sängarna så sätter jag mig i soffan och hör hur Emilia skrattar och Lydia skrattar tillbaka, så jag gick in om kolla vad som var så roligt, Lydia stog i sin säng och Emilia satt i sin säng och dom satt bara och skratta åt varandra, hihi tokungar jag har, dom var nog inte så trötta då helt enkelt. Så det blev en lugn och skön dag, som jag behövde :)
 
Hoppas att ni får en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback