Måndag

2012-11-26 19:50:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag kom hela familjen in och väckte mig kl 10.00, så jag fick sova ut lite idag, tack mina raringar ♥ Sen så var det bara att kliva upp duscha sminka sig äta lite, sen kom mamma förbi och vi åkte och handlade lite här och var även mormor följde med och Emilia, som skulle köpa en fin julstjärna till hennes och Lydias rum. Emilia ville så gärna köpa en liten julgran som hon vill ha i sitt rum men det kan bli lite bökigt med Lydia som ska känna och smaka på allting, men vi får se man kan ju alltid testa.
 
Nu på eftermiddagen så åt vi thaimat till middag, riktigt mysig middag. Nu sover våra prinsessor så jag och Mattias ska se lite på tvn och mysa med tända ljus ♥
 
 
Trevlig kväll på er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback