Måndag

2012-11-19 20:17:22 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Idag på förmiddagen åkte jag Lydia och Mattias in till polishuset och fixade nytt legg till mig eftersom att mitt legg har gått ut, sen tog jag och Mattias en snabb fika på Linné, sen fick han skynda sig till jobbet, så då tog jag och Lydia en runda på stan sen åkte vi hem och fixade lunch.
 
Vid 2 gick vi och hämtade Emilia ifrån dagis, Lydia somnade på vägen hem så jag och Emilia satt och kollade på barnsprogram och åt lite hello kitty glass. På eftermiddagen kom en kompis till mig förbi och var lite med oss. Nu funderar jag på om jag ska ta mig ett varmt bad. Ta hand om er :)
 
i
 
Mina trollungar idag ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt de där "kron- ljusstakarna" från? som du har på bordet? :)

Svar: Dom köpte jag på ett stånd i sommras :) hur fina som helst!
Sophie Jansson

2012-11-23 @ 07:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback