För 4 år sedan

2012-11-13 22:42:00 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Väntade jag och Mattias vårat första barn ♥ Det var en helt underbar tid och spännade tid, då man fick känna hur det var att ha ett barn i magen för första gången, känna en spark ifrån magen för första gången känna en rörelse i huvudtaget för första gången. Jag kunde inte fatta att jag hade en lite bebis där inne en lite prinsessa helt galet.
 
Det var en så otroligt underbar tid måste jag säga. Jag gick 5 dagar över tiden sen så föddes våran Emilia den 14 december 2008 vägde: 4610 längd: 52 cm så hon var en stor knubbig tjej. Blev mycket choklad under denna graviditet måste jag säga, det var typ det ända jag var sugen på. Snart är du 4 år våran älskade flicka ♥
 
 
Vårat älskade mirakel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback