Börja på dagis

2012-11-07 21:59:00 Lydia
» Kommentarer(0) «


Idag fick jag ett väldigt trevligt mejl, jag öppnade bara e-posten och såg att Lydia blivit erbjuden en dagisplats, så jag sprang till datorn för att kolla vart hon hade fått plats erbjudan, och hon hade fått en plats på samma dagis som Emilia, det kan verkligen inte bli bättre, är så himla lycklig att jag fick in Lydia på samma dagis. Älskar verkligen Emilias dagis det är verkligen världens bästa dagis och är uppsalas grönaste dagis, dom har en underbar gård med massor utav aktiviteter sen på sommarna så får dom plantera gräslök jordgubbar och massor med sånt ute på gården, plus att dom har en helt egen kock, så vi är super nöjda med det dagiset.
 
Platsen blev tidigare en vad vi har sökt på, så den 8 januari 2013 ska Lydias inskolning börja. Så snart börjar våran lilla Lydia på dagis. Kan verkligen inte förstå att hon snart ska fylla 1 år och börja på dagis, vart tog min lilla bebis ivägen?! Älskade unge ♥
 
 
Lillan börjar bli en stor flicka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback