Tisdag

2012-05-22 20:46:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag började Mattias att jobba kl åtta så jag och Lydia fick lämna Emilia på dagis idag, och det gick jätte bra, förra gången blev hon jätte ledsen så vi båda stog där och grät typ, men idag gick det jätte bra vilket är hur s k ö n t som helst. Sen när jag och Lydia kom hem så kom mamma förbi och åt lite frukost med mig sen drog vi iväg till mitt jobb för att lämna nyklarna till gammla lokalerna, vi har ju flyttat till nya lokaler nu, hur frächa som helst det var verkligen hur snyggt som helst där. Sen drog vi vidare till plantagen ikea gränbycentrum.

Så nu är alla blommorna på balkongen där, nu fattas bara parasollen och solcellsslingan, men parasollen finns inte i lager just nu, den är slut så det är bara att vänta tills den kommer in igen, ganska jobbigt för jag vill blir klar där ute nu, det kommer bli så mysigt. Här kommer lite bilder ifrån denna u.n.d.e.r.b.a.r.a dag :)





Lydia och moster therese ♥

Trackback