Söndag

2012-05-20 22:59:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Vilket otroligt u n d e r b a a a r t väder det var idag, och det ska vara fint hela veckan såg jag det ska verkligen bli skönt, så passa på att njuta. Idag var vi trötta efter all lek från igår, så vi tog en lugn skön morgon med bara massa gos som vanligt. Emilia somnade på soffan vid 12 hon var helt slut efter all lek hela dagen och kvällen igår. Sen kom madde förbi som tog vi bussen till stan för lite shopping och lunch.

                                       

Sen kom vi hem och var så trötta så Emilia somna igen och Lydia men när jag väl höll på att somna så vakna Lydia för att hon ville ha mat, men hon somnade lika fort igen så då la jag mig igen och höll på och somna men då ringer mobilen i stället, sen så var det ju bara att gå upp och laga mat så min vila blev det inget av idag. Men idag fick vi våran gammla soffa såld, så skönt att få bort den, den fick stå och ta upp all plats i Emilias rum och det känndes inte alls bra men nu är det borta.

Nu blir det att plocka undan lite klockan är ju rätt mycket så man lär ju gå och lägga sig snart för imorgon ska jag upp tidigt, ska åka eckerö linjen med min älskade mormor ♥
Trackback