Onsdag

2012-05-24 00:08:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Ännu en dag med underbart väder! Idag har vi träffat Tessan en stund, hon kommer över hit så gick vi till årstahallen och handlade lite fikabröd som vi skulle äta på balkongen tillsammans med Emilia efter att vi hämta henne. Som tur var så fick jag ett sms om att Lydias nya vagn fanns att hämta ut på posten och vi var typ där så vi hämtade ut den på samma gång, perfekt.

Sen blev det fika och mys ute på balkongen, sen drog vi ner till lekparken och lekte lite jag Tessan och Lydia satt på filten en stund medans Emilia lekte på två pojkar så var där ute också, dom kom väldigt bra överäns också, så hoppas vi träffar på dom flera gånger när vi är ute och leker.

Nu sitter jag här i soffan och är helt slut, blev så himla trött efter denna dag så jag la allt bakom mig och vilade nån timma, så nu har jag iallafall städat upp lite här, kan ju inte somna om det är massa stöck överallt, men nu är det gjort skönt. Imorgon är Mattias ledig så då ska vi ta en runda till gränby kanske och boländerna för att kolla om parasollen kommit in än h.o.p.p.a.s :)


ni är bäst ♥

Trackback