Måndag

2012-05-14 20:52:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Då börja en ny vecka med nya tag. Jag och Lydia började morgonen med massor med lek sen blev lillan trött så hon fick sova och jag passade på att städa och käka lunch för första gången under mammaledigheten tror jag? Måste verkligen skärpa mig och äte ordentligt, äter typ bara frukost mellis med Emilia och middag, ibland skippar jag tillomed frullen inte alls bra, vet inte alls varför men jag glömmer typ att äta känns som att jag har så mycket att göra hela tiden.

       
                  
Busfröet imorse ♥

Gick ut tidigare idag för att ta en skön promenad, gick ju 8,5 km igår, det var skönt men fick jätte ont i högra foten (har ont än) men när vi kom ut så kände vi vilket tråkigt blåsväder och hur det kom lite regndroppar så vi gick till dagis och hämtade hem Emilia tidigare istället så att vi skulle slippa gå i regnet hem men det kom inte så mycket så det var ju skönt.

Så idag blev det en lugn dag men imorgon då ska jag och Lydia ut och handla medans Emilia är på dagis, måste ju köpa lite fina blommor till balkongen och frächa upp lite där ute :)

Trackback