Eckerö linjen

2012-05-21 21:21:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag drog jag iväg med mormor henne syster och man och deras vän till eckerö linjen, det var väldigt skönt. Jag var hos mormor ungeför vid 07.00 imorse för vi skulle ta bussen vid 8 och jag somnade inte förens 02.00 inatt och gick upp vid 05.00, så man har varit ganska trött idag men drack massor med kaffe så det hjälpte lite.

Vi hade en super trevlig dag på eckerö linjen, det var väldigt skönt att åka med dom äldre denna gång, så det blev lugnt och skönt och det var det jag behövde. Köpte en leksak till Lydia och lite godis till Emilia och Mattias, och tre flaskor vin till mig och Mattias, och så köpte jag 2 parfymer till mig själv, kommer upp inlägg om det snart. Så vi hade en väldigt trevlig dag, var skönt att göra något med min mormor för det är inte varje dag man gör det. Tack u n d e r b a r a mormor för idag ♥

Trackback