3 timmars sömn!

2012-05-15 09:13:55 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Gaaaaaaaah.. Är helt slut alltså, jag gick och la mig runt 23.30 ungefär igår men somnar inte förens klockan 05.00 på morgonen, har verkligen legat och kämpat för att somna men det har verkligen inte gått alltså, så ja har sovit mellan 05.00 till 08.00 3 timmars sömn alltså, och det är inte första gången det blir så här.

Är hur seg som helst nu. Lydia sover ju knappt på dagen kanske 30 min en timma när hon väl sover eftersom att hon sover hela nätter, så det känns ju hur onödigt som helst för mig att lägga mig och vila för då kommer ändå Lydia vakna när jag väl somnat, s u c k :(


Kommentarer
Postat av: Elin

Jo precis ett Cafe som en hembygdsförening som linn ordnade efter skolan men slutade där nu december

för tyckte inte att var kul där.



2012-05-15 @ 10:09:58
URL: http://eliinwesterlund.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback