Vinterkräket

2012-03-13 14:28:00 Allmänt
» Kommentarer(3) «


Ännu en vecka med kräka. Nu är det emilia som ligger och bara kräks, hon har även hög feber. Nu är ju mattias tillbaka till jobbet igen också så idag är jag själv här hemma med tjejerna än så länge har allting gått jätte bra. Lydias kolik har ju varit kaos hela veckan hon har grinat hela dagarna föruton på nätterna som tur är, men nu har inte inte haft kolik sen igår vid halv sju det känns verkligen hur skönt som helst, så jag hoppas verkligen att koliken börjar krypa iväg nu för ett barn med kolik är inte roligt.

Emilia verkar mycket piggare idag också skönt, fast kräks gör hon och lite feber har hon också. L.ä.n.g.t.a.r tills ingen är sjuk här hemma för detta har varit dom två värsta veckorna i hela mitt liv eftersom att det har varit allt på engång och hoppas inte jag åker på vinterkräksjukan bara för då dör jag det kan jag lova, nöjer mig bra med min förkyldning jag redan har.


Min lilla sjukis :( ♥

Trackback