Lördagen

2012-03-11 13:24:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår började dagen med att jag vaknade runt klockan fem och inte kunde somna om pga min förkyldning så låg och drog mig en timma sen vaknade lydia och emilia en timma efter så då hade vi bara en mysmorgon, sen senare under dagen kom en kompis förbi och roade oss lite, fast vi satt typ bara och snacka och gosade med tjejerna ♥

                       
                        

Sen senare på eftermiddagen så kom mattias hem från jobbet för han mådde inte alls bra som tur var för bara nån timma efter att han hade kommit hem så startade lydias kolik värre än vanligt och samtigt som det får emilia magsjukan så det blev kaso. Men idag kan man ju hoppas på att magsjukan försvinner fast hon är ju dålig än fast inte lika mycket som igår.

Så hela denna vecka har inte alls varit rolig eftersom att mattias fick vinterkräksjukan och bara låg i flera dagar och nu emilia på det usch försvinn dumma vecka och alla äcklga baciller. Jag är ju förkyld så jag hoppas jag slipper den vidriga magsjukan.

Trackback