Lördag

2012-03-24 19:21:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Igår kom den, den dära jobbiga huvudvärken jag får i perioder, alltså det känns som att hela mitt huvud ska sprängas så ont gör det och det brukar sitta i 2-3 dagar om inte längre. Alvedon har aldrig hjälpt tidigare men nu tar jag det 2-3 gånger om dagen och det hjälper väldigt mycket nu så det är jätte skönt. Hatar verkligen att ha ont i huvudet..

Idag har det varit en riktigt lungn och skön dag som tur var har Lydia varit trött hela dagen och även Emilia så vi har legat i sängen nästan hela dagen, bara vilat och kollat på tvn, vi kom inte ut där ifrån förens klockan nästan var fyra hehe. Men nu är jag iallafall utvilad det känns så skönt. Nu ska vi bara ha myskväll försöka iallafall med min dumma vääärk.


Min lilla bebis idag ♥

Trackback