Hemsk vecka

2012-03-09 17:58:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Denna vecka har inte alls varit rolig för i söndags åkte mattias på vinterkräksjukan och högfeber det satt i tills idag för nu mår han mycket bätte. (skönt) Så jag har fått fixa med allt här hemma eftersom han bara legat instängd i sovrummet och ibland kommit och lagt sig i soffan, så jag har stressat med allt hela dagarna sen så har lydia haft kolik så jag har inte hunnit vilat alls så jag har varit helt slut även grinat för att det blev alldeles för mycket usch det var hemskt. Men nu är vi tillbaka i det vanliga hoppas jag för nu är mattias uppe på bena och kan hjälpa till lite.

Så idag har jag tvättat klart alla kläder och städat överallt och bäddat rent i allas sängar så nu borde jag nog lägga mig och vila kanske? Men känns lite onödigt eftersom att klockan är typ sex nu. Ikväll ska vi bara ha en myskväll vi ska sitta och se någon bra svensk familjefilm med emilia och äta lite gott så det ska bli mysigt ♥
Trackback