Fredag

2012-03-03 01:24:52 Shopping
» Kommentarer(0) «


Idag vid lunch kom tessan förbi mig så tog vi mina prinsessor och tog en sväng till ikea för att köpa lite nytt till hallen här hemma. Ska sätta upp en ny hatthylla och skohylla med förvaringskorgar sen ska jag köpa en stor spegel till också men idag köpte jag bara hatthyllan skostället galjar och förvaringskorgar.

                  
                         
Sen tog vi en promenad hem till mig med alla saker som inte var så roligt eftersom att det var rätt tungt och så hade vi motvind hela vägen och kallt var det också fy. Men skönt när man väl var hemma i värmen. Sen på eftermiddag/kvällen så har vi bara haft fredagsmys inte med tessan dåra eftersom att hon hade så brottom hem men med min underbara lilla familj ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback