Torsdag

2012-06-07 15:28:36 Shopping
» Kommentarer(0) «


Idag drog jag och Lydia iväg tidigt hem till gammelmormor, men när vi väl kom fram så drog vi vidare mot gränby centrum där det blev lite shopping och fika. Mormor hittade inget men jag hittade lite iallafall. Sen gick jag och Lydia vidare till årstahallen och handlade lite sen mot dagis för att hämta storasyster Emilia, hämtade henne en halv timma tidigare idag, så nu ligger båda tjejerna och sover som stockar ♥

Vilket tråkigt väder det blev nu då, imorse när vi gick var det ju sol och skönt men nu då regn och grått? Så himla tråkigt, vi vill ju ha massor med sol och värme aja. Detta fick jag iallafall med mej hem från gränby centrum :)




Lite till mej och emilia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback