Måndag

2012-06-18 21:02:00 Allmänt
» Kommentarer(2) «


Efter att ha lämnat Emilia på dagis så drog jag Mattias och Lydia iväg för att leta tapeter till sovrummet, Mattias vill ju ha en fondvägg så det får bli det, så vi köpte tapeter till fondväggen sen måste vi hitta till dom andra väggarna i sovrummet, men vi ska inte stressa med det för då blir det bara fel, men vet på ett ungefär iallafall.

Nu ska jag bara se lite på tvn innan det blir att sova. Imorgon ska jag träffa min mormor igen och vara lite med henne tänkte jag, vi lär ju dra till gränby eller något, måste ju köpa något att ha på mej i midsommar och även något till tjejerna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hört någon om Emelie Kristoffersson har hon fått barn vad blev de heter den när fick hon kan du berätta lite

2012-06-18 @ 22:50:39
Postat av: Sophie

aa hon har fått för snart en månad sen, en lite pojke vid namn Alex :)

2012-06-18 @ 23:17:46
URL: http://sophiesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback