Lek tisdag

2012-06-12 20:18:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag blev det en heldag med bara bus och lek. Emilia fick vara ledig ifrån dagis idag så vid ett tiden drog jag Emilia och Lydia över till Mirelle och hennes barn där även henne systers 2 barn var, så det var sammanlagt 6 st ungar idag. Vi hade det super mysigt vi vände upp och ner på Mirelles lägenhet käkade lunch och fikade, sen tog vi alla ungar och gick ut till lekparken och busade vidare, vi var inte hemma förens halv sex.

Nu ligger mina prinsessor och sover riktigt hårt, vilket jag kommer göra när som helst, det är inte bara barnen som blir trött även vi mammor också efter allt bus, men en super rolig dag har vi haft iallafall. Imorgon ska vi till bvc väga och mäta Lydia sen ska jag dra vidare till min mormor och umgås lite med henne :)



Lydia fick låna en bumbostol av Mirelle att sitta i :)


Det är så mycket roligare att stå upp på gungan och gunga ;)

Trackback