Härlig torsdag

2012-06-21 23:58:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Vi är verkligen nästan aldrig hemma om dagarna, är bara ute och går överallt och njuter av solen när den väl är framme och såklart så njuter jag enormt av min mammaledighet ♥
 
Idag efter att jag och Lydia lämnat Emilia på dagis så gick vi till gränby och mötte upp en kompis så drog vi till 4h-gården och spenderade några timmar där, vi kollade lite på djuren och fikade. Lydia var väldigt intreserad av djuren hon kollade på dom med stora ögon sen när getterna skulle få mat så skrek dom till och då blev Lydia jätte rädd och bara grät, så det var lite otäckt tyckte hon men annars var det väldigt spännande med alla olika djuren :)
 
Sen på eftermiddagen kom tessan förbi och gjorde lite slingor i mitt hår och fikade lite. Nu på kvällen har jag bara gosat med mina flickor och förberett lite inför imorgon då vi ska åka ut på landet för att fira midsommar, så måste packa klart allt nu så att det är klart!
 
Trevlig midsommar på er alla

Kommentarer
Postat av: Tezzie

sötnos ;)

2012-06-22 @ 09:30:20
URL: http://thereseerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback