Big brother 2012

2012-06-04 22:43:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår drog jag och min bästavän Chatrine till stockholm för att se big brother finalen live. Men det blev en väldigt stressad dag för Chatrine jobbade till två och vi skulle med 15.09 tåget så det var ju bara att stressa på, sen var vi på stan och skulle in i lite affärer och vi skulle ju äta också så vi köpte mat och fick springa runt hela stan med maten (det spö regnade) vi ville vara vid big brother i tid så att man inte skulle stå längstbak liksom men vi lyckades komma dit i rätt tid måste jag säga det var bara några före oss. Vi fick stå i kön i lite över 2 timmar, jag hade ju klackar på mig vilket jag verkligen inte skulle haft. Den enda gången vi satt ner igår typ var på bussen hem, så hade väldigt ont i mina fötter efter klackarna.

Det blev en super rolig dag iallafall, trots att det spöregnade typ hela tiden, vi hoppas på bättre väder till nästa gång om det är big brother nästa år för då ska vi dit igen. Det var så kul och se alla deltagarna på riktigt, och såklart älskade simon ♥ , vinnaren från förra året! Lite bilder fick jag men kanske inte bästa kvalitén eftersom att jag fotade med min mobil plus att det spöregnade så det förstörde en heldel.Hanna var verkligen en värdigvinnare











Tack chatrine för en fin dag ♥

Trackback