älskar er♥

2012-06-15 01:07:10 Kärlek
» Kommentarer(1) «


Min underbara familj! Anledningen till att jag kliver ur sängen varje morgon är för er, ni gör mej så lycklig, ni ger mej styrka och ork. Blir så stark när jag har er vid min sida. Vad hade jag gjort idag om jag inte hade haft er i mitt liv? Det vill jag inte ens veta, lyckligare än någonsin är jag just nu.

Innan jag skapade en familj med min älskade sambo mådde jag inte alls bra det känndes som om att allt stog på spel, jag hade ingen ork för något alls, plus att min älskade morfar låg och led av sin cansersjukdom (vilket han inte gör idag, idag är han en ängel som slipper lida, saknar honom så fruktansvärt ♥)

Men tack vore min familj för livet som jag lever idag så orkar jag gå vidare. För varje gång det har hänt någonting så har ALLT hänt på sammagång och det har jag haft väldigt svårt för att hantera, men nu flyter bara livet på och allt känns exakt som det ska, om inte bättre!


Kommentarer
Postat av: Tezzie

lycka till med vad? :P

2012-06-15 @ 11:55:51
URL: http://thereseerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback