Vi har det bra..

2012-07-04 19:45:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Vi är ute på landet och n.j.u.t.e.r  fortfarande, fast jag har ju datorn med mej hade tänkt att jag skulle blogga men vi har så mycket för oss om dagarna, så jag för uppdatera mera när vi kommer hem, vi åker nog hem på fredag en stund sen åker vi kanske tillbaka på måndag. Men hitils så har vi bara varit ute lekt i solen latat oss och bara haft det bra.
 
Emilia blev kompis med grannes son här så nu har hon fullt upp och är där och leker, så vi får väll se när hon kommer in och vill sova. Lydia ligger iallafall här och leker med mitt ben i sängen hihi trollungen ♥ tänkte att jag skulle få Lydia att somna nu men hon ligger bara och skrattar så det är ju inte det lättaste.
 
Imorgon ska vi nog fylla upp tjejernas pool med vatten om det är fint väder, vi köpte ju en lite hello kitty pool för typ 3år sen och hade på balkongen så att Emilia skulle kunna svalka av sig när det är varmt ute, den låg sparad i förådet så den fick följa med, sen imorgon på kvällen så ska jag troligtvis försöka få mamma att dra iväg på bilbingo, det är grejer det ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback