Landet

2012-07-09 00:05:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Vi har haft det så s.k.ö.n.t ute på landet, vi var borta i exakt en vecka. I söndags när vi kom dit så blev det mest lungt bara men på kvällen blev det stavgång på en timma och jag var lite förkyld och så innan men det struntade jag i och drog ut och gick iallafall vilket jag inte skulle gjort för på måndag när jag vaknade upp så mådde jag mycket sämre hela förkyldningen blev kaos, fast sen på tisdagen var det bra igen som tur var. Vi har bara slappat lekt med barnen grillat och haft det allmänt bra där borta, så vi gjorde inget speciellt bara njöt av det härliga.
 
Sen nu idag när vi började packa in allt i bilen för att åka hem så bara öser regnet ner och åksan kom också usch tycker inte om åska jag, men tur att det vädret kom nu så slapp vi tråkväder undertiden vi var där. Nu är vi hemma igen, borta bra men hemma bäst ♥ :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback