Fullt upp!

2012-07-12 22:46:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Har haft så mycket för mej så jag glömer bort att blogga, vad skrev jag sist? vad har jag gjort? haha herregud minns inte när jag inte bloggar regelbundet. I måndags så blev det en kryssning med Birka paradise med mamma systrarna och lite släktningar, och det var en 22 timmars kryssning så jag sov borta från Lydia för första gången och även Mattias som jag har sovit ihop med varje natt i 4 års tid haha, men det gick bra men saknade min familj såklart, men det var skönt för mej att komma bort också. Kan bjuda på 4 bilder ifrån kryssningen :)
 
Kom hem på tisdagskväll efter kryssningen och var jätte trött och hade huvudvärk, somnade ungefär vid 19 tiden och vaknade vid 23 sen vidare till sängen och sov hela natten till typ 10.00 dagen efter men var ändå trött och jätte ont i huvudet så jag har typ bara sovit/vilat och haft huvudvärk dom senaste dagarna, men idag känner jag mej mycket bättre som tur är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback